Så går en dag av våra liv och kommer aldrig igen

Som Jonas Gardell skulle säga. Och så känns det verkligen, fattar inte riktigt hur jag ska hinna med allt, tvätta, packa, träffa kompisarna en sista gång, alla kunde ju inte komma på avskedmiddagen. Men det löser sig nog, det gör det alltid, som Timbuktu skulle säga. Idag har jag iaf träffat Marie och faktiskt hunnit tvätta några maskiner!
Idag fick jag också en dvd från Stockholm Gospel Festival, (jag var där i somras) och det var riktigt kul att titta och lyssna förstås :D "When all Gods children get together" är helt klart min favorit, den sjöng vi tillsammans med Walt Whitman och det är sånt drag i den! Och den sången får faktiskt avsluta bloggen för idag! Nu ska jag se om jag orkar skriva lite innan jag går o lägger mig.
Hang On!
Ida
 


Här, med Walt Whitman och Soulchildren of Chicago, inte helt från början men
grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0