Slappdag!

Idag har jag äntligen packat upp så nu känns det mer som att jag faktiskt ska bo här och inte är här på besök. Tjejerna väckte mig med frukost på sängen idag sen låg vi i min säng och tittade på tv i två timmar :) Zoey 101, med Jamie Lynn Spears :P Upptäckte förresten att det var jättemånga Supernatural inspelade på boxen!! Så nu vet jag vad jag kan göra om jag inte har nåt att göra ;D
Annars har det faktiskt inte hänt så mycket, eller tja jag har busat med tjejerna, kollat tv och så. I fredags körde Madelaine och flickorna mig runt i området och ner i Downtown. Shopping på Forever 21 och Urban Outfitters väntar + många andra ställen så klart!!
Hade ett litet "möte" med Madelaine och Philip (mina hostföräldrar, de jag bor hos. Philip är alltså min hostpappa och Madelaine min hostmamma). Gick igenom lite regler för mig, som när jag ska vara hemma på kvällarna (min curfew), vad barnen har för regler, vad jag förväntas göra etc. Det känns som att man har lite bättre koll nu :)
Här kommer lite bilder från New Jersey/New York
     

    

Klicka på bilden för att förstora den..Välj dem du tycker ser roliga ut ;)
Nu är klockan halv 12 här, dax för skönhetssömnen.
Hang on!!
Ida

Kommentarer
Postat av: Frida

Det låter ju som att du har det bra :)

Btw,jag hade på känn att du skulle reagera på det med Amy ;P

Hoppas man snart hör från dig igen!

2009-02-16 @ 10:04:52
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0