Snö..

Hej!
Idag när jag vaknade var det snö utanför fönstret, jag som var så glad igår för att jag sett snödroppar. Men solen skiner i alla fall! Idag händer det inte så mycket mer än vanligt, ska ta kontakt med Ann och se om vi kankse kan göra nåt i helgen. Jag är väldigt sugen på att ta en tur downtown!  
Om nån vill prata med mig på msn eller skype så är det störst chans att jag är inne vid den här tiden (17-18 hemma hos er) eller mellan (20-21.30). Just so you know :)
Hang on!
Ida

Så här såg det ut när jag vaknade imorse och tittade ut genom mitt källafönster.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Utanför mitt källarfönster, det låter något det!

Här ser det nästan likadant ut, det har snöat hela kvällen.



Tobias tyckte det var väldigt förargligt när han läste att du glömt laddaren till kameran hemma, ja vi andra också förstås. Hoppas det löser sig.



Kul att läsa här, det verkar som du har det jättebra.



Kram Susanne & c/o

2009-02-19 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0