Snödroppar!!

När jag var ute med hundarna såg jag de första snödropparna!! Nu känns det verkligen som att våren är på väg (även om det snöade idag..) Gamla Charlie är så söt och långsam :D De har visst bara haft honom i 4 år, han är en hittehund precis som alla deras djur. Fick höra alla historierna om hur djuren är hittade ikväll, det är hemskt vad människor gör mot djur!! Annars har allt gått bra idag, har inte hänt nåt särskilt..
Pratade med Iskra innan och jag fick hennes låt som hon spelat in under hösten. Ska försöka lägga upp den här för den är såååå bra!!! Men jag vet inte riktigt hur man lägger in musik som inte är från youtube..
Hang On!
Ida

Promenad med Jack och Elsa. Går först en runda runt kvarteret med alla
tre hundarna, sen tar jag in Charlie och går lite till med Jack och Elsa

De första snödropparna!! Vet att bilden inte är nåt vidare, men jag hinner
bara ta ett kort med kameran sen stängs den av pga svagt batteri och jag
har glömt laddaren i Sverige :/

Här är en bild på Köket :) Det syns att städhjälpen varit där, inte lika mycket
kaos längre :P

Sist en bild på Elsa :) En jättefin hund! Hon hittades på gatan när hon var
ca 10 veckor!!!

Ps. Det gick inget vidare med Iskras låt, men så fort jag får möjlighet ska jag
lägga in den!! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Så sjukt söt Elsa är! Vet dom vad hon är för ras? Jag tror hon är en Novia Scott Tolling Retriver, Hehe



Puss Olivia

2009-02-19 @ 11:01:13
URL: http://123minsida.se/gnista
Postat av: iskra

aaaw! tack fina du) ja blev så glad av alla fina ord! pusspuss

2009-02-19 @ 18:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0