Snöstorm!?

Japp, tydligen ska det bli snöstorm ikväll, låter ju inte jättekul :/
Fick aldrig skrivit igårkväll, valde att titta på Legally Blonde 2 istället som var inspelad på boxen. Självklart somnade jag och fick bara sett halva filmen, så jag får väl titta färdigt på den ikväll :P
Jag rensade tjejerna klädbyråer (kan man säg så?), vek alla kläder de hade i lådorna, så nu ligger det i fina högar istället för i en enda röra!
Vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen än, hoppas att Ann kan hitta på nåt, eller kanske Alana! Är riktigt sugen på bio!!
Kram på er alla!!!
Ida

Tänk när det är sådär varmt igen!! LÄNGTAR!!
Har inte tagit några nya bilder..sparar på kameran :P


Kommentarer
Postat av: iskra

haha de va nog ja som va fotografen:) saknar dig massor

2009-02-22 @ 15:08:16
URL: http://iskrakostic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0