Studentfoto!

Idag har jag hunnit med en hel del! Jag har tvättat, varit på förskolan och lämnat nycklar, och tagit studentfoto! Bättre sent än aldrig säger man ju :) Har väntat på att jag skulle bli av med min tandställning och nu är jag ju det! Hoppas verkligen att de blev bra! Är inte så bra på att "modella", känner mig alltid lite bortkommen när man sitter där och lutar huvet si och håller ner hakan så, haha men de blev nog fina!
Är det nån som har sett "Judge Judy" på tv4? Typisk amerikansk realityserie!! Rätt underhållande faktiskt!

Nu ska jag ner till Helsingborg och träffa lite kompisar, trevligt!!

Jag ska bl.a. träffa den här fina tjejen :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, när jag ser Judge Judy så ser jag bara hillbillys som bråkar om småpotatis. Jobbigt är vad det är. Det kanske var lite fördomsfullt, men jag kan inte se det pga det.

2009-02-05 @ 16:13:08
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: iskraaa

haha judge judy! jag har en hat-älsk relation till det programmet:)



ha, vilken gammal men söt bild på oss!

älskar dig!

2009-02-06 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0