Vi sitter i samma bil

Tro det eller ej, men jag sitter faktiskt i bilen just nu. Mamma skulle köra Olivia till Svalöv och vill ha sällskap på vägen hem och som den snälla dotter jag är ställde jag upp fast att jag kankse inte har tid egentligen. Så nu kör vi på motorvägen på väg mot en riktig håla, där det trots allt finns två himla bra skolor! Svalöfs Gymnasium, där min lillasyster går, och Fridhem som är en folkhögskola med riktigt bra linjer som t.ex. teater, film, musik, skrivarlinje m.m.

Idag, har jag förresten fixat internationellt körkort, efter att ha kört runt och letat ett tag fick pappa komma och hjälpa mig hitta rätt. Väl där var det inga problem! Jag var också hos tandläkaren och fick min otroligt snygga bettskena ;) Tur att jag bara behöver den på natten, för jag kan absolut inte prata med den i munnen!

Då var nöjet avklarat, dax att göra lite nytta...iaf ett litet tag...
See you!
Ida

Snygg bild, aight!? Tänkte lägga in en bild på mig i bilen..men den blev
inge' bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0