Writing from Chicago

Nu är jag äntligen i Chicago och det känns såå bra och såå sjukt! Flickorna är underbara  :)
Landade i New York i måndes kväll och har bott på hotell i tre nätter. Träffade jättemånga andra aupairer där och hade roliga lektioner. Var även inne i NYC i tisdagskväll på en guided tur (bilder kommer men inte ikväll). I onsdags var jag på Wallmart :P Snacka om låg kvalitet!! haha
När jag skulle flyga till Chicago i går så var planet försenat ca 3 timma så det var mycket väntan men jag kom fram till slut och jag hittade Philip (min hostpappa) på flygplatsen.
Är rätt trött och har inte så mycket batteri kvar, men en liten uppdatering iaf :)
Puss på er alla där hemma!
Hang On!
Ida

Kommentarer
Postat av: Familjen

Hej vännen!!

Det är skönt att höra att du e framme. Många undrar hur du har det. Har du tänkt att ringa så e inte jag (mamma)hemma för jag ska på bio och kolla på Australia med Åsa. Vi är hemma strax efter 8.

Puss & Kram Mamma <3<3

2009-02-14 @ 12:53:19
Postat av: Linnea :D

Hejhej!!

Saknar dej väldigt mycket hoppas att du har det bra. Nu har Olivia börjat rymma upp på ditt rum, tänk att hon redan slänger ut dej :P Jag lovar att jag tar hand om dina kläder och böcker tills du kmr hem ;)Hoppas att tiden kmr gå snabbt så att jag snart får träffa dej igen. Pussar från din favorit syster <3<3

2009-02-14 @ 12:59:49
Postat av: Farmor och Farfar

Hej sötnos!

Kul att du hörde av dej och skönt höra att allt är bra och att du kommit fram. Hoppas nu du kommer trivas med ditt nya liv och din nya fam.

Puss och kram Farmor och Farfar

2009-02-14 @ 18:46:47
Postat av: Sofia

Va kul att höra att du kommit fram och att du har det bra!! :D:D Jag följer dina resa flitigt!!;)

2009-02-14 @ 18:58:06
URL: http://sofiazatherz.blogg.se/
Postat av: S+M+T+S

Hej Ida, va kul att du uppdaterat, förstår att det varit mycket nya intryck under veckan. Ser fram emot att så småningom se lite foto. Kanske en dum fråga, men vad betyder hostpappa...?



Har köpt biljetter till "Fyrverkerimakarens dotter", vi ska gå hela familjen. Läste att du sett den, va den bra?



Må så gott, kram Susanne & c/o <3

2009-02-14 @ 19:11:55
Postat av: Kia

Åh, skönt att höra att du kommit fram & att det känns bra!! Kul att följa din blogg :) Good luck with everything IDA! Kram Kia!! (FÖRLÅT CON)

2009-02-14 @ 19:24:41
Postat av: Angela Strand

Hej!

Låter som du är "Mitt i ett äventyr", spännande. Skönt att du kommit på plats, nu är det bara att komma in i rutinerna... Här ligger snön vit och vi ska snart ut i pulkabacken igen.

Casper: Hälsar puss och kram!

Linus: Hälsar med blommor och hej!

Göran: Ha en rolig tid!

Vi hörs Familjen Strand

2009-02-15 @ 14:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0