Missade bilder

Haha det här gick ju verkligen jättebra! Jag hade allt klart för mig, att jag skulle lägga in en bild var dag och skriva en liten text...det gick ju inte jättebra. Men nu är jag här iaf och tänkte att jag lägger in en bild för var dag jag missat så det blir 4 bilder. Dagen bild lägger jag in lite senare!

4 Januari
Juluppvisning med TGF i Ranzowhallen i Hjärnarp 2009.
I söndags var det dags för den årliga juluppvisningen med Tåstarps Gymnastik Förening.
Vi var ca 425 st. Efter själva uppvisningen bjöds det på fika under tiden som Tommy Roos orkester
stod för musiken. Sedan var det dax för dans runt granen, tomten kom och delade ut godis till alla barnen
och hela dagen avslutades med raketen följt av ballongregn!

5 Januari
Emma ute på Krapperup
Idag var jag nere i Malmö och hälsade på Emma. Det var såå kul att träffa henne igen,
det går lång tid mellan gångerna nu. Vi hade himla mysigt iaf :)

6 Januari

Den här dagen ägnades nästan enbart åt det här spelet.
Ibland är det så skönt att bara kunna slappa och ägna sig åt
helt meningslösa grejer!

7 Januari
Älskade Håkan i Halmstad
Grammisgalan gick på tv och jag tittade så klart. Och min favorit Håkan
Hellström fick pris för Årets manliga artist!! Det är han väl värd!
Bilden är från i somras när han sjöng i Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0