3 dagar kvar..

Nu är det bara 3 dagar kvar innan familjen åker till Sverige och jag har huset för mig själv. Det ska bli så skönt!! Som lite semester även om jag ska se till att alla hundar och katter lever när de kommer tillbaka. Jag pratade med Philip ikväll om det var ok att ringa in en hundrastare lördagen den 15 aug. Jag hade nämligen hoppats på att kunna följa med Emma då och se Blink182 med förbanden är Panic! at the disco, Fall out boy och Chester French. Philip sa att det skulle inte vara några problem och att han skulle prata med Madelaine, så jag hoppas att hon säger att det är ok också. Trots att Charlie inte är helt bra... Håll tummarna för mig!!
Ikväll gjorde jag och Julia äntligen klart Annes present. En kombinerad födelsedags- och HejDå-present. Det är en sån där termoskopp från Starbucks, och så kunde man själv sätta in bilder på den. Jag ska se om jag kan lägga in en bild lite senare, när hon fått den. Riiktigt fin blev den i alla fall!
Imorgon ska jag träffa Bob&Sue igen, ska få träffa deras dotter Elisabeth också. De bjöd mig till Konst-muséet, de skulle tydligen på någon visning av den nya delen. Det kommer bli ont om tid, men jag ska nog klara det. Hoppas att turen är på min sida imorgon!

 
En äkta vän är en vän som kan man vara så här galen med!! (:

krams.

Kommentarer
Postat av: Fraids

Åh! Nu blev jag avis. Jag gillar verkligen Fall out boy! Hoppas de är bra, hoppas allt är bra!

2009-07-29 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0