4th of July


I hoppborgen ("The Bouncie-thing) på Lilla C:s födelsedag :)
Idag var det den 4:de juli, vilket innebär att det var Usa:s nationaldag. Men för min del blev det inget firande alls, det närmaste firande skulle i så fall vara alla raketer som jag hört. Anledningen till att jag inte firade är att vädret har varit så tråkigt idag, lite regn emellanåt och mulet och trist. Inte för att det bekommer mig särskilt mycket, den här högtiden är ju inget särskilt för mig. Fast den är ju trots allt Usa:s största högtid, jaja, jag gråter inga tårar.

Så istället för att fira den 4:de juli så har jag läst och tvättat. Läste ut boken idag, det tog ett par timmar, tyckte det var lika bra. Det var en bra bok, men hemsk, man kunde nästan tro att det var en sann berättelse och det gjorde den bara ännu hemskare. "I ondskans tid" av Peter Robinson, ifall nån vill ha nåt spännande att läsa i sommar.

Ikväll samlades vi hos Claudia och tittade på "Chicago", den är ju så bra! Extra kul är det nu när man vet lite mer om staden och vet vad de pratar om när de säger vissa saker.

Nu ska jag sova så jag inte är alltför trött när jag pratar med familjen i morgon bitti ;)

krams.

Precis i början visar de Chicago Theater, och den går jag förbi lite då och då när
jag är nere i stan. Det här är en av de sakerna jag menade som jag nu känner
till och gör det lite roligare att se filmen.


Kommentarer
Postat av: Olivia & Gnista

Förlåt vi tog de fina vädret med hem igen , haha :P



Pussar

2009-07-05 @ 13:38:01
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0