5 Månader!

Ja, som sagt, idag har jag varit här i 5 månader. Det är helt otroligt. Och om mindre än 1 månad åker Anne hem. Sorgligt men sant. Det är väl också en del av det här aupair-livet, vänner kommer och går, som i verkliga livet antar jag. Ikväll var vi på Medici som ligger några kvarter bort. Julias syster åker hem på lördag så hon ville ta med henne dit, och jag ville ju fira mina 5 månader lite.

Jag och Lilla C har lekt hela dagen, badat i poolen, varit i parken en sväng och läst lite. Stora M har varit med Caroline. Det har varit en bra dag, och snart är det helg, kan det bli bättre?

Jo, jag ringde och gratulerade morfar också idag. Alltid kul att prata med er där hemma, och det var skönt att höra att allt var bra!

Emil Jensen- Så får du mig ändå

Det här är en favorit, Emil Jensen, har sett honom live 2 gånger. En blanding mellan komiker, sångare och
spoken word artist. Om ni vill höra mer är det bara att youtuba Emil Jensen och om ni vill veta mer om
honom så kika in på hans hemsida eMiL Jensen

krams.

Kommentarer
Postat av: Moster Eva

Tänk vad tiden springer iväg trots allt. Kan du gå idag eller har du träningsvärk? Vi var hos morfar igårkväll, och i kväll ska vi på stort 35 års kalas i Munka Ljungby, så det är fest mest hela tiden.

Hoppas du har det bra för det har vi .

Kramar från Eva

2009-07-11 @ 12:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0