Allsång!! Nästa gång är det jag och Alice som erövrar Sthlm!!!

Igår tittade jag på ett avsnitt av "Allsång på Skansen" och sen hittade jag "Morden i Midsummer" på youtube. Det är två riktiga sommarprogram!! Tänkte på hur det skulle vara om jag var hemma, då skulle solen knappt ha gått ner, hela familjen skulle vara bänkad för "Allsång" och sen skulle det nog bara vara jag och mamma som satt kvar och tittade på "Midsummer", kanske Linnea också. Mysfaktor på hög nivå!!

Ikväll träffade jag Emma och Julia, vi fikade på starbucks. Det är också mysigt :) Vi trodde att Obama var i stan, men när jag och Julia kom hem så var alla polisbilar borta igen..skumt. Han var tydligen här i tisdags för att äta lunch, 4 millitärhelikoptrar eskorterade honom hit och tillbaka till Washington DC. Galet, om ni frågar mig!

Just nu pratar jag med Olivia och äter Marabou! Måste packa också ikväll, jag hoppas nämligen att jag ska kunna ta ett tåg klockan 6 imorgon kväll, även om det är då jag slutar. Så om jag nu inte hinner med det tåget så får jag vänta till lördagmorgon. Men som sagt, jag hoppas på ett mirakel!

Allsång på Skansen
Henrik Dorsin - En gaffel kort

Det här var min favorit från första program! Henrik Dorsin som Cornelis-trubadur. Väldigt likt, tycker jag iaf.
Och jag har ju lyssnat väldigt mycket på Cornelis, Vreeswijk förstås, sen jag kom hit och han har blivit en klar
favorit!! Förresten så ser man Pia Johansson skymta förbi (4.43), och hon har likadana örhängen som jag på sig :)

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0