Barnkalas!!



Lilla C fyllde år idag, så det har ju såklart firats heeela dagen! Det började så klart med att vi sjöng för henne och att hon fick öppna presenter. Efter frukosten började sen förberedelserna inför barnkalaset, för min del bestod det mest i att blåsa upp ballonger (både helium och vanliga). Kl.15 började kalaset. Sen har det helt enkelt bara rullat på.
Det blev både badande i poolen och hoppande i hoppborgen som de hyrt in för dagen. Och istället för fiskdamm så hade de en pinãta, ni vet en sån grej med godis i som man ska slå sönder.. ;)

Det har varit en bra dag i alla fall, och jag vet inte hur klockan kunnat bli så mycket! Menmen, imorgon är jag ledig så jag kan ju ta det ganska lugnt.

krams.

Tittade på lite allt möjligt på youtube idag och hittade det här klippet. Tyckte att det
var ett kul klipp, Enjoy!


Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars reporter men jag förstår honom, jag blev oxå full i skratt. Jag tyckte ändå han hanterade ganska bra.

2009-07-03 @ 09:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0