Cheesecake Factory

Haha, och visst somnade jag, innan jag ens hunnit publicera inlägget, vet inte ens hur jag stängde av datorn igår... Som det kan gå. Ikväll är jag inte lika trött, trots att jag gick upp tidigare än jag brukar. Fast ikväll kom Anne och Julia hit bara för att slappa, vi har ju inte kunnat göra det efter alla familjebesök och resor.

För övrigt så har inget särskilt hänt. Stora M är fortfarande tuff att tampas med, numer vill hon tydligen bara 1. läsa, 2. titta på tv eller 3. designa kläder. Jag hoppas att det bara är en övergångsfas och att hon snart blir lite gladare igen! Men gu' vad jag är glad att Caroline är hemma, det är så skönt att på nåt sätt ändå vara två emellanåt.
Eftersom Stora M inte längre vill vara med mig och Lilla C så betyder det att det oftast bara är vi två, jag och Lilla C alltså. Vi badar i poolen, leker, spelar spel och hittar på annat kuligt :)

Nu tänkte jag återgå till boken jag läser (tack mamma för att du lämnade kvar den!), "I ondskans spår". Fast den gör det lite läskigare att gå hem på kvällen när det är mörkt ute. I boken är det nämligen 5 tjejer i min ålder som blivit bortrövade, sexuellt utnyttjade och mördade :S
Men som sagt, nu ska jag fortsätta läsa!

krams.


Kanske inte den bästa bildkvalitén, men en bra familj är det allt!!


Jag hade tänkt att det här skulle bli ett "lagom" inlägg men nu är jag så trött att jag håller på att somna hela tiden... Ikväll åt jag middag på "Cheesecake Factory", fick ju presentkort dit av min värdfamilj. Maten var supergod, för att inte tala om cheescaken..men jag gör så att jag låter bilderna berätta.
Go' Natt
krams.


Maria, Camilla, Jag, Anne, Julia, Jule


White chocolat raspberry cheesecake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0