Dance, dance, dance

Lykke Li - Dance, Dance, Dance


Det var mycket att göra på flickornas rum idag! Och de fick faktiskt se på tv hela förmiddagen, ibland är det helt enkelt mycket lättare att städa själv istället för att be de hjälpa till och sen bara tjata på de. Jag höll nog på i mer än 2 timmar, men fint blev det! I eftermiddags var vi ute och lekte, så det jämnade nog ut sig med tv-tittandet. Jag förstår inte vad som hänt med Stora M, hon är som förbytt och går gärna ut och leker om dagarna nu. Fast jag klagar inte, tvärtom, det gör ju det bara lite lättare för mig :)

Ikväll var sista danslektionen. Vi dansade cumbia och lite salsa på slutet. Salsa är verkligen hur kul som helst, ska försöka fortsätta med det. Det ska tydligen vara en liten danskväll den 4de augusti, ska försöka ta mig dit, det hade varit kul!! Man vill ju prova det man lärt sig "på riktigt".

Nu ska jag boka biljetter till Michigan!
Ha det fiint!

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0