Freitag.


På Macy's

Idag åkte värdfamiljen till Michigan och kommer inte tillbaks förrän på måndag eftermiddag. Det betyder att jag är ensam hemma heeela helgen :D (Ali, utbytesstudenten som bodde här flyttade ut förra helgen.) Det betyder visserligen också att jag har en hel drös djur att ta hand om , men det ska väl gå bra, det är ju trots allt bara i 4 dagar.
Idag åt jag lunch på Macy's, maten är väldigt god där. Desserten åt vi på Coldstone, det blev en jordgubbs/banan-glass. Sen bar det av hemåt, var ju tvungen att ta ut hundarna, bara för att 2 timmar senare ta mig ner till stan igen. Efter ca 1 timmes väntan lyckades vi till slut komma på ett tåg, bussarna var nämligen så fulla att de bara körde förbi. Anledningen var att det var fyrverkerier i stan inför nationaldagen som är imorgon. Tyvärr missade vi fyrverkerierna eftersom vi kom in så sent, men vi hade det mysigt ändå :)

krams.


Mys i Millenium Park

Kommentarer
Postat av: Fraids

Vad mysigt det ser ut!

2009-07-04 @ 09:17:17
Postat av: Olivia

Hej! Coldstone den goda glassen! <3 Var ni där vi åt? Hihi



Pussar Olivia

2009-07-05 @ 01:14:01
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0