God Natt!

Tjahapp, så var det helg. Ikväll var jag och Anne hos Jule (den nya tjejen). Hon bor i ett jättegulligt hus i Chinatown. Vi beställde pizza och tittade på film, "Knowing" med Nicolas Cage. Den var bra, spännande..ända till slutet, det var så kasst! Men nu kan jag bocka av den från min lista i alla fall.

Imorgon ska jag och Lilla C på bio, min födelsedagspresent till henne. Vi ska se Ice Age 3: The dawn of the dinosaurs. På natten ska jag göra L.A.T.E bikeride, det börjar 1 och håller på till 6 ungefär. Berättar det nu för jag kanske inte kommer skriva något imorgon.


Härliga barnen Stadler!! :)
Bara för att jag saknar de ibland när det blir lite väl tufft här. Vi hade alltid
så kul tillsammans!!



krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0