GRATTIS FARMOR!! ..i efterskott..


Ja, jag vet att det är en dag för sent (eller två för er där hemma) och ja, jag skäms lite MEN jag skickade faktiskt ett kort på posten!! Så det får bli så här, farmor är ändå inte hemma och har antagligen inte tillgång till någon dator så för henne kommer det ju ändå bli flera dagar för sent ;)

Badade i poolen idag också, det gäller ju att passa på! Ikväll körde vi till Chinatown och åt kvällsmat, det var första gången jag var där. Det var gott. När vi kom hem passade jag på att kolla mailen lite innan jag och Caroline satte på filmen "Dumpad" (Forgetting Sarah Marshall). Det var en kul film, fast det är nog ingen jag behöver se igen, inte än på ett tag iaf.

Go' Natt på er!
krams.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Du hittade ju en bild på henne =)

2009-07-15 @ 09:47:08
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Fraids

Man kan se Dumpad i alla lägen :P

2009-07-15 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0