GRATTIS MORFAR!!



Eftersom klockan är över midnatt (och den är ju ännu mer i Sverige) så tänkte jag att jag kan skriva en liten grattishälsning. Fast egentligen ska ju det här inlägget handla om den 8 juli och inte den 9. Men som sagt klockan är över midnatt så vad sjutton! Dessutom firar jag 5 månader i Usa den 9 så jag tänkte att jag kunde börja fira det nu också. Kan ni förstå att det har gått 5 månader sen jag lämnade svensk mark, galet!!

Jag och tjejerna gick till Borders idag, en av de största bokhandlarna här. Jag köpte faktiskt Harry Potter och De vises sten (på engelska förstås), tänkte att det kunde vara bra att läsa lite engelska böcker, tror inte att min grammatik är så bra.

Ikväll var jag på min danslektion igen. Vi lärde oss grunderna i Samba, det var inte lätt. Väldigt fort och lite annorlunda rytm. Jag känner redan vilken träningsvärk jag kommer ha i mina ben och i ryggen imorgon. Men det är kul och det är väl huvudsaken, kul också att träffa lite nya människor :)

krams.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag ska hälsa och tacka för omtanken från morfar.

Nu är jag på väg till jobbet, har målat balkongen nu på morgonen.

ha det bra

kramar från Camilla

2009-07-09 @ 11:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0