Lååång dag

Det känns som att den här dagen har varit jättelång! Och ändå har det faktiskt varit en väldigt bra dag. Jag fick jobba lite längre än vad jag trodde förstås. Så det blev lite stressigt iväg till dansen. Idag dansade vi samba och cumbia. Är så glad att Anne fick med mig på den här kursen! Att dansa är ju hur kul som helst och dessutom träffar man lite nytt folk!
Idag åkte Caroline till Sverige så nu får jag klara mig i 2 veckor utan henne. Men tiden kommer väl gå fort som den brukar, och att ha huset för mig själv i 3 veckor ser jag verkligen fram emot.


Det är nästan ett år sedan nu som jag och Andrea körde upp till Halmstad
för att se Håkan live för första gången. På plats träffade vi även Frida som
var den som tipsat om gratiskonserten!

krams.


Kommentarer
Postat av: Fraids

Haha! Ser lagom besatt ut. Fast det var en bra kväll!

2009-07-16 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0