L.A.T.E bikeride

Inatt cyklade jag 4 mil!! Det tog mig 5 timmar. Jag och Jule träffades i stan kl.11 och gick till Buckingham Fountain där allt skulle börja. När vi kom dit var där ett live-band som spelade, och man kunde samla på sig lite gratisprylar. Vi mötte upp resten av aupair-gruppen vid 1 och när klockan var 1.30 bar det iväg.  När vi cyklat i 2 timmar så nådde vi rast-stoppet, vid den tidpunkten var jag TRÖTT, men inget mot vad jag skulle bli. Innan vi hoppade upp på cyklarna igen (som vi för övrigt knappt kunde sitta på längre) kollade vi hur mycket vi hade kvar, vilket visade sig vara mer än halva vägen!! Det fanns inte mycket att göra, så upp på cyklarna och iväg. När vi nådde sjön kunde vi ana en rosa horisont och efter ytterligare 20 min stannade vi till för att se en fantastisk soluppgång. Upp på cyklarna igen för den sista sträckan. Vi var tillbaka vid Buckingham Fountain vid 6.30, åt lite frukost som McDonalds sponsrade med innan vi tog oss hemåt.
Jag var hemma vid 8 och efter en snabb dusch stöp jag i säng. Jag hade tänkt gå upp 1, men mitt alarm gick aldrig igång så jag vaknade först vid 5.
Det här är nog bland det mest galnaste jag gjort!!

Så, ja idag har jag inte gjort så mycket. Jag och några kompisar åt på en thai-restaurang ikväll, det är nämligen två tjejer som ska åka hem nästa vecka.

Nu ska jag försöka sova..


Hjälm på!


Det finns inga ord!


Äntligen tillbaka!


I made it!!

krams.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Jaha då får vi cykla när du kommer hem då :P

2009-07-13 @ 11:49:19
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej vännen,

bra kämpat!

Kram mamma

2009-07-13 @ 17:56:55
Postat av: Camilla

hur öm är du i baken??? Bra gjort, vilken vacker solnedgång du fått på bild.

Jag har skurat altanen hela eftermiddagen till kl 21.30 så jag har verk överallt, vill inre tänka på morgondagen men färdig blev jag och nu är jag färdig för sängen. kram från Camilla

2009-07-13 @ 23:15:24
Postat av: Camilla

oj det var visst soluppgång, strunt samma vackert var det ialla fall

2009-07-13 @ 23:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0