Lollapalooza?

Hemlängtan har lagt sig lite igen, skönt. Just nu händer det inte så mycket, dagarna rullar på. Stora M och Lilla C har lekt ganska bra hela dagen och Madelaine var på ganska bra humör ikväll. Vad mer kan man önska ;)

Jag funderar skarpt på att köpa biljetter till en festival som heter Lollapalooza. Bl.a Kings of Leon, Lykke Li och The Killers ska spela där. Självklart spelar de på olika dagar, men jag tror nog jag ska unna mig en festival-biljett.

En annan favorit som jag har hittat är Regina Spector, hon kommer också till Chicago, i September :)
Här kommer ett litet smakprov:
Regina Spector - Fidelity



krams.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad jag önskar jag hade tillräckligt med pengar till Lolla :). Jag är dålig på att ringa, som du märker, men jag tänkte gå och kolla på The Veronicas på lördag på Metro och tänkte höra om du och dina kompisar ville följa med. Det är en all ages show, börjar 7pm och kostar 15 om jag inte minns helt fel. Man kan boka biljetter inline på metrochicago.com. Det hade varit jättekul om ni ville hängt på :)

2009-07-08 @ 17:49:26
URL: http://nilima.blogg.se/
Postat av: Anonym

så hoppas jag att det ska bli mellan mig och min dotter också att hon bara ska se mig som mamma. Jag funderar bara hur jag ska uppmuntra henne att inte bli ung förälder utan att hon ska tro att hon är misstag.

Hur har ni pratat om det?

2009-07-08 @ 23:52:19
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0