Ny vecka..

Igår ville inte mitt internet fungera, tack och lov så funkar det ikväll! Igår var det ju Annes födelsedag, så efter att vi båda skypat med nära och kära hemifrån så träffades vi för att ta en fika på Starbucks. Sen gick vi runt lite i stan tills de stängde klockan 6. Jag köpte ett nytt datorspel på rea, fick det för 5 $, det bygger på Agatha Christies bok "Och så var de bara en" (den nya titeln för "Tio små negerpojkar", med spelet fick man även boken så jag tänkte att jag lika gärna kunde slå till.
Vi åkte hem till mig och väntade på Julia, när hon kom så gick vi till Medici för födelsedagsmiddag. Jag använde mina nya fina skor, och har nu en stoor blåsa på sidan av stortån..men "vill man vara fin, får man lida pin" eller hur!?

Idag gick jag upp runt 10 som vanligt, och det visade sig att Madelaine precis skickat över flickorna till granntjejens barnkalas. Hon sade att de antagligen skulle vara hemma vid 15. Så jag har läst  i min nya bok hela dagen, förutom när jag gick med hundarna och städade tjejernas rum. Och klockan blev 3, den blev 4, så jag ringde Madelaine för att kolla så jag inte missuppfattat något. Det hade jag inte så det var bara att vänta. Runt 18 så kom Philip hem och jag var i princip ledig. Så det har varit en väääldigt lugn jobbdag :)

Nu har jag bara 15 sidor kvar i boken, iiihhh, spännande!!!

En av de få bilder vi har på alla tre :)

krams.

Kommentarer
Postat av: Amanda

den boken har jag läst:D men slutet va lite kontigt tycker jag:D

2009-07-28 @ 13:27:45
Postat av: mamma

Hej vännen,

på onsdagar kan man se miss Marple på TV4, med hon den lilla söta skådespelerskan som miss Marple. Fast de är de avsnitt vi redan har sett.

Kram mamma

2009-07-28 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0