Shoppinglördag och filmmys

Ja, idag skulle jag egentligen ha åkt till Michigan, men så blev det inte.. Min alarmklocka bestämmer sig ibland för att inte ringa och just den här morgonen när jag skulle upp tidigt för att hinna med ett tåg så ringde den så klart inte! Arg som tusan var jag när jag vaknade kl 8 (2 timmar för sent) och insåg att jag missat tåget och inte skulle kunna ta ett annat. Men, det hjälper ju inte att sura så efter ett tag kändes det bättre igen, även om det är surt att nu ha slängt en massa pengar i sjön.
Så dagen spenderades istället nere i stan, köpte lite nyttt på Forever 21, åt lunch på Corner Bakery och gick sen runt på Macy's. Hittade ett par jätteläckra skor där, men prisklassen är liiite för hög, får fundera lite mer...

Ikväll var jag och Julia hos Anne, spelade piano, åt pizza och tittade på film. När klockan slog midnatt så skålade vi i champagne, Anne fyller nämligen 21!! Vi hade köpt en heliumballong och sjöng för henne med fina heliumröster ^^
Det blir mer firande imorgon, var så säkra!



krams.

Kommentarer
Postat av: elin

hej! kul att jag hittade din blogg. jag ska nämligen också åka ner till chicago snart! trvis du bra och vart i staden jobbar du?

kram från elin

2009-07-27 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0