16 Juli

Den här veckan verkligen segar sig fram, men imorgon är det äntligen fredag! Jag ska visserligen jobba på lördag också, men det är i alla fall helg och på söndagen är jag ledig.
Ikväll gick jag en promenad ner till sjön, jag behövde lite tid för mig själv. På hemvägen gick jag inom Julia, vi åt S'mors(Smores) och pratade en hel massa!
Ikväll hade vi det första strömavbrottet sen jag kom hit. Vi hade nästan precis satt in pizza i ugnen så det var aningen irriterande. Efter att ha väntat i ca 20 min bestämde vi oss för att äta på Medici istället. Så det blev restaurang även ikväll. När vi kom tillbaka en timme senare var elen tillbaka igen, skönt!

Smores/S'mores


Så här ser en smores ut, först tar man grahamskex, lägger på choklad
och en marshmallow. Egentligen ska man grilla det över öppen eld,
men det går lika bra med mikron :D

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0