Myskväll

Igår kväll, trodde vi nästan att Charlie dog. Han bara föll ihop och slutade andas. Tack och lov så fick Madelaine liv i honom igen! Vi väntade ett tag för att se om han verkade sämre, men efter ett tag verkade han helt normal. Så Madelaine tog ut hundarna på kvällspromenaden och allt verkade helt ok. Idag var det inte heller några problem, tills jag tog ut de på eftermiddagen/kvällen. När jag gått runt nästan hela kvarteret och var utanför grannarnas hus så trillade han ihop igen och började yla. Men den här gången andades han hela tiden. Båda gångerna kissade han även, precis som när de dör.. Jag ringde Madelaine som kom ut direkt, även grannen kom ut eftersom han hört ylandet. Madelaine körde Charlie till veterinären och var borta i ca 1,5 timme. De sa att han kunde, cancer, leverproblem eller epilepsi. Så han ska tillbaka imorgon för mer tester.. Usch, det är så hemskt när sånt händer!

Kvällen avslutades bra i alla fall. Julia kom hit och jag fick min födelsedagspresent, vi ska gå till Chipotle för att äta lunch/kvällsmat och sen ska vi se The Ugly Truth. Hon hade gjort ett jättefint korsord som jag fick göra för att få reda på min present..ska ta kort på det så ni får se :) Jag fick ett Marabou-choklad också förresten!!
Vi såg "13 snart 30" på tv, det var längesen jag såg den. Och efter det lärde vi oss dansen från "Föräldrafällan", ni vet den här:
 
Jag vet att kvalitén inte är den bästa, men den funkar..

krams.

Kommentarer
Postat av: Fraids

Nej, vad tråkigt det där med hunden. Det är så hemskt när djur blir sjuka. Hoppas han kan bli bättre!

2009-07-21 @ 08:48:04
Postat av: Olivia

Usch stackars Charlie men om jag hade varit hans ägare skulle jag nog avlivat han om han är så sjuk för de är inte så lönt att söva ner en så gammal hund p.g.a av att han då kan dö av narkosen :/



Pussar Olivia och 2 galna hundar! <3

2009-07-21 @ 10:31:34
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0