Thunderstorm ute, mys inne :)

Imorgon åker jag till Michigan, tidigt!
Det sista tåget ikväll gick klockan 18, då slutade jag jobba..
Så imorgon ska jag upp med tuppen, ta en taxi till tågstationen och sen sitta på ett tåg i 2,5 timmar.
Men det gör inget för när jag väl kommer fram i Kalamazoo (kul namn, eller hur!) så ska jag träffa Camilla!
Om vi har tur så är det dessutom strålande solsken så att vi kan åka vattenskidor och jetski hela dagen.
Hoppas, hoppas, hoppas!!

Har bara jobbat idag, så det har inte hänt nåt kul.
Om en vecka åker familjen till Sverige, lääängtar! Hoppas bara att det har rättat till sig med Charlie då. Just nu går han på medicin mot epilepsi, om det inte hjälper så tror veterinären att han har en hjärntumör... Han har tagit medicinen sen i onsdags, men i morse hade han tydligen kräkts, förhoppningsvis var det bara som han reagerade på medicinen, men man vet ju aldrig.

Nu  måste jag verkligen sova, måste gå upp kl.6 imorgon och det har jag nog inte gjort sen jag kom hit!

Från Hallands Väderö, för ett år sedan. Sommar!



krams.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen,

vad härligt det ser ut, vi har inte lyckats komma dit än iår men än finns det hopp. Hoppas att du får det trevligt på din minisemester. Trevlig resa, puss och kram mamma.

2009-07-25 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0