Nya bilder uppe!

Kika in på bilddagboken, jag har lagt in nya bilder. Har fortfarande en hel del kvar och hela min födelsedag försvann, funderar på att göra om det nu eller om jag ska vänta till imorgon.

Fick dammsugat idag, lagt in bilder som sagt och pratat i ca 2 timmar med mamma (olivia och linnea tittade också förbi på skypen). Dagen har bara flugit förbi, den går så mycket fortare när jag måste ta ut hundarna.

Anne och Jule ,den nya tjejen från Tyskland, kom hit runt halv 5. Vi pratade lite och såg sen på "The day the earth stood still", helt ok film, men ingen som jag kommer se igen.

Yes, yes, det var väl det hela.
krams.

Årets ekebofestival är över, och varken jag eller Charlotte kunde vara där.
Det har blivit en liten tradition för oss tre, ekebofestivalen, men Marta fick
klara sig sjäv i år. Men det verkade som hon överlevt! Nästa år ska jag iaf
se till att vara hemma ;)


Ekebofestival -08

Kommentarer
Postat av: Camilla

va kul och se alla bilder du tagit.

härligt att se er samlade (familjen)

Vi hade jätte kul i lördags med Anne men det har du väl redan hört.

kramar från Camilla

2009-07-06 @ 14:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0