Juli

Tja, idag har jag inte så mycket att säg. Dagen har flutit på lugnt, imorgon är det Lilla Cs födelsedag, tror det kommer bli mer hektiskt då med barnkalas och allt. 

Ikväll såg vi "Sisterhood of the traveling pants 2", söt film om vänskap och kärlek. Jag har redan sett första filmen och läst första boken, och visst blev jag sugen på att läsa de övriga böckerna också. 

Idag hade förresten "Public Enemies" med Johnny Depp premiär. Filmen handlar om en bankrånare vid namn John Dillinger som var verksam här i Chicago. Den måste jag ju bara se helt enkelt!


Bara för att jag inte kan komma på nåt bättre att lägga in. Den här bilden
tog jag i planet på väg till NY och familjen :) Visst kan man få fina bilder från
ett flygplan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0