5 Juni-Student 08: Lite finare, Lite bättre!

Lessen att jag inte skrev igår, kom hem 2.30 och slängde mig direkt i bingen. Det hände ändå inget särskilt. Jag var hos Claudia på kvällen, vi hyrde "Paul Blart: Mall Cop" med killen från "King of Queens". Helt okej faktist, ganska söt.  Efteråt spelade vi lite Wii, det var kuuul! Men tiden går ju så himla fort, så plötsligt var klockan 2.30 och jag insåg att jag var tvungen att gå hem.

Jag sov ganska länge idag, så jag låg lite efter men det var lugna puckar. Tog hundarna på en promenad ner till sjön, trevligt men varmt som sören var det. Har haft ca 25 grader idag, äntligen är värmen tillbaka! På vägen hem råkade Jacks tand trycka in i mitt lår, och sjutton vad ont det gjorde. Det var väldigt ytligt men som sagt det gjorde ont! Det låter kanske lite konstigt, men det är svårt att förklara :P
Ikväll träffade jag Anne och Claudia downtown, vi gick och tittade på Buckingham Fountain. Den är så vacker på kvällen med alla lampor och vattenspelet.


 
Vi köpte "lasersvärd" ^^

Och sen drog vattenspelet igång!


Idag är det för övrigt ett helt år sen jag tog studenten, det är galet vad fort tiden går! Så jag tänkte lägga in lite bilder från den underbara dagen för ett år sen! :)


Morgonen efter, men inte var festen slut än, det dröjde ett par timmar till :D

NattiNattina!
Ida

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej vännen, det var betydligt varmare för ett år sedan, när du tog studenten. I dag är det national dagen, fast det är som vilken lördag som helst, tvätten ska kommas i kapp liksom städning av huset.Om en vecka bär det iväg... Puss mamma

2009-06-06 @ 12:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0