En heldag på Shedd Aquarium

Idag har vi varit på Shedd Aquarium, efter att ha köat i 2 timmar i stekande solsken så kom vi äntligen in. Väl inne fick vi se en liten delfin/sjölejon/kaskelot-show. Sen gick vi runt och tittade på alla möjliga sorters vattenlevande djur, trevligt trevligt! Vi såg också en 4D-film som hette "From pole to pole". Nu tänker ni kanske "Hur funkar en 4D-film?", jo, det är så här att från stolarna framför sprutar det vatten ibland, det kan blåsa luft i nacken, kännas som du har råttsvansar vid fötterna osv. Aningen svårt att förklara men det är rätt kul :)
Innan filmen ^^


Eftersom inte alla fick plats i bilen tillbaka till Bob & Sue så tog jag och pappa tåget. Vi stannade till vid Buckingham Fountain :)


Me and Pap's :)

Visst är jag glad att ha familjen här, vi har mycket att ta igen! Och jag har mycket som jag vill visa, vi kommer säkert inte hinna med allt.. Men, bara det att de är här räcker egentligen!

krams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0