Grattis alla studenter!!



Jag vill börja med att gratulera alla studenter, jag hoppas studentdagen blev fantastisk, galen och underbar. Jag hoppas ni festade ordentligt hela natten, man vill ju aldrig att dagen ska ta slut!

Jag känner att jag uppdaterat lite dåligt den senaste tiden, förlåt. Men det händer inte så mycket, igår kväll hade jag och Claudia Wii-kväll, kuligt värre (:
Idag spelade jag fotboll på Stora M:s träning, själv var hon sjuk och satt och tittade på men när de spelade vuxna mot barnen så tänkte jag att, "varför inte?" Det var kul, längesen jag spelade fotboll..
Ikväll var Claudia, Anne, Julia och en tjej som heter Emma här. Emma har precis gjort ett High School-year i Iowa och var på besök över dagen i Chicago. Hon bor hos Julias grannar och eftersom hon också är från Tyskland så pratade hon och Julia lite grann tidigare idag. Sen så följde hon med hit :)

Imorgon blir det midsommarfirande tillsammans med Bob och Sue och alla andra som kommer till det Svensk-Amerikanska Muséet. Har hört att det ska bli regn så det låter ju som det kan bli riktigt svenskt midsommarfirande ;) Jag vet att de är en helg för tidiga här, vet inte varför, men det ska nog gå att fira ändå.
Jag måste packa också imorgon för sen bär det ju av till NY på söndag!!! Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0