Grattis Anne!!


Hoppas du hade en bra födelsedag!! :)

Idag var jag, Caroline och tjejerna på Museum of Science of Industry. Vi gick på en Harry Potter-utställning, det var ganska kul. Man fick se kostymer, trollstavar och andra saker som användes i filmerna, men jag hade nog förväntat mig lite mer. Vi gick också till en OMNIMAX-biograf som visade en film om "The Great Lakes", det var coolt. För den som inte vet vad OMNIMAX är, så är det som en biograf där bioduken är gigantisk och det är precis som att den är uppsatt på en halvglob. Hmm, lite svårt att förklara märker jag ^^ Ni får kolla upp det i ett lexikon!

Ikväll har jag haft min första dansklass, vi dansade salsa. Det var riiiktigt kul :) Mycket roligare än jag trodde det skulle bli, så jag ser fram emot ytterligare 5 lektioner. Vi kommer också att lära oss Samba och Cumbia, spännande!

Förresten, slötittar lite på "Dead poets society". Där är två mycket kända ansikten bland de unga killarna så jag var ju tvungen att kolla upp det och gissa vilka det var: Robert Sean Leonard alias Dr.James Wilson från House ( ni vet Dr. House kompis), och Ethan Hawke som spelade Agent James L. Lennox i Alias (kanske inte så många som känner till honom men jag älskade ju Alias så..). Jaja, jag tyckte det var lite kul :)

krams.

Kommentarer
Postat av: Anne Olsson

Tack för hälsningen på min födelsedag. Hoppas allt är bra med dig.Ta väl hand om "di gamle" nu när dom snart kommer och hälsar på dig. Kram från Anne.

2009-06-13 @ 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0