Juni!!!

Timbuktu - Tänk Om
 


Har varit lite nere idag, det var ju ett tag sen sist så jag har väntat på det. Känns som att jag går lite i motvind nu, hoppas att det vänder snart! Det har varit en del missförstånd mellan mig och Madelaine nu på sista tiden så vi ska ta en kväll i veckan och gå igenom allt en extra gång. Sist vi gjorde det var ju söndagen innan min första jobbdag, så risken är väl att jag har glömt en del.
Dessutom är det inte så bra mellan mig och Stora M, vet inte vad jag ska hitta på med henne. Sen Caroline kom hem så vill hon bara att Caroline ska läsa för henne och om Caroline inte är hemma så vill hon bara se på tv. Nån som har nåt förslag på vad jag kan hitta på som skulle kunna intressera en 9-åring? Jag har funderat lite på att ha någon form av Tresure Hunt...får kanske klura på det imorgon och sen göra det på torsdag.

Det är tur att man har så många fina människor runt sig, pratade med farmor och Alice på skype idag. Det var längesen jag pratade med de så det var väldigt kul :) Fast på ett sätt så önskar man ju att man var hemma och kunde krama om er allihopa!

Ikväll spelade jag och Anne på gametwist.com igen och pratade på skypen :) Jag lyssnade på Timbuktu under tiden och blev genast på bättre humör! Han är ju sååå bra!!! Om du har lust så kolla in den här länken där DN intervjuar Timbuk, riktigt bra :) http://www.youtube.com/watch?v=ym7G4QvFlCo

Jag vill också passa på att sända en liten grautlation till Camilla som fyller år idag, GRATTIS, GRATTIS!! :D

Kram på er!!
Ida

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för din grattis hälsning. Beundrar dig att du kommer ihåg att uppmärksamma allas bemärkelsedagar.

Tråkigt att det inte alltid fungerar så bra med dej och värdfamiljen. Som du själv skrev är det ju tur att du har så många fina kompisar och vänner. Hoppas att det löser sig och att du kommer på topp igen, du är ju en sådan härlig tjej kramar från Camilla, Mikael och Mattias hälsar och tackar också

2009-06-02 @ 17:15:17
Postat av: Angela Strand

Tycker också att Timbuktu är suverän och man blir glad. Slutar skolan på fredag och sen blir det tillbaka till jobbet. Tråkigt med familjen men ibland krävs det att det bär emot lite för att man ska förstå och lära känna varandra bättre.





Kram Angela

2009-06-02 @ 20:41:40
Postat av: Moster Eva

Hej vännen! Jag är så dålig på att skriva till dig, men skulle gå och lägga mig nu och hörde att datorn stod på och då tänkte jag skriva lite till en nattsuddare från en annan,jag har så svårt att komma i säng på kvällarna. Nu är det svårare när det är ljust länge på kvällarna och även lite varmt och skönt så man kan sitta kvar ute. Hoppas att du och värdmamman kan reda ut problemen så att det blir lite roligare för dig. Funkar det mellan dig och storasystern som har kommit hem? Eller är det jobbigt med henne också? Det är ju inte så länge kvar till mamma,pappa och dina systrar kommer så det är ju tur att du har det att se fram emot nu när du har det lite tungt. För egen del är det student förberedelser för hela slanten. Stora God Natt kramen till dig Ida.

2009-06-02 @ 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0