Lördag

Idag var jag, Olivia och Linnea på en liten shoppingrunda i stan. Mamma och pappa var nämligen och hälsade på på en gård tillsammans med Bob & Sue.
Olivia och Linnea sov över hos mig, så vi tog lite sovmorgon och sen bar det av till stan. Jag köpte ett halsband, en tröja och en klänning på Forever 21 :) På eftermiddagen såg vi "The Proposal", hyfsat bra film.

Måste bara berätta att Johnny Depp var här i Chicago i torsdags, på samma biograf som jag brukar vara på!!! De hade tydligen en förhandsvisning av hans nya "Public Enemies" (som utspelas i Chicago om jag förstått det rätt), och jag missade honom! Bättre lycka nästa gång.

krams.


Kommentarer
Postat av: Moster Eva

GRATTIS!

Ha en riktigt go födelsedag med nära och kära.



Kramar från Kvibille och Mallis

2009-06-21 @ 09:54:01
Postat av: Camilla

GRATTIS

Ha en bra födelsedag tillsammans med familjen.

kram från oss i V Karup

2009-06-21 @ 10:46:53
Postat av: Susanne & c/o



Vad e det för en dag?

E det en vanlig dag?

Nej det e ingen vanlig dag

för det e Idas 20-årsdag

HURRA HURRA HURRA!



GRATTIS IDA

på födelsedagen!



Hoppas du haft/har en härlig dag med la familia!



Kram Susanne & c/o



2009-06-21 @ 20:42:04
Postat av: Elin & Jonas :)

Stort grattis till dig på din födelsedag!

Hoppas du har en bra dag!!! Kramar från oss.

2009-06-21 @ 21:34:55
Postat av: CLARA

Hej Ida !

Grattis på födelsedagen.Hoppas du har haft en bra födelsedag. Vi har försökt att ringa dig många gånger men vi har inte kunnat få tag på dig.Mona gav oss ditt nya nr men det fungerar inte av någon anledning.

Många grattis kramar från Fam Svensson

2009-06-21 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0