Måndagstrött

Jag träffade Emma idag, en tjej från Sverige som skrev till mig här på bloggen och berättade att hon skulle bo hos sin syster här i Chicago hela sommaren. Så vi träffades på ett Starbucks för att äta frukost. Trevligt, trevligt :) Så nu har jag mer sällskap under sommaren. Det visade sig också att hon hade en extra biljett till Blink 182, så föhoppningsvis blir det konsert i augusti!

Annars har jag mest gått runt med hemsk huvudvärk hela dagen, antagligen ett tecken på för lite vätska i för varmt väder. Vi har haft runt 25 grader idag och ganska kvavt.  Tjejerna har sista dagen i skolan imorgon så sen blir det långa jobbdagar i 3 månader. Men jag hoppas på det bästa!

Nu är Anne här, vi ska gå en runda tror jag, om inte Anne har ångrat sig. Hon upptäckte nämligen att vi har History Channel... ;)

Kram Kram
Ida

För ett år sedan skulle pappa åkt luftballong, men det var alldeles för blåsigt
så vi hade picknick utanför hembygdsparken istället. Myyys!


Kommentarer
Postat av: Fraids

Oh, vad avis Sophie lär bli om du ser Blink 182 :P

2009-06-09 @ 08:52:28
Postat av: Olivia

Så liten Gnista var då <3

2009-06-09 @ 09:01:05
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-09 @ 13:03:22
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Moster Eva

Hej Ida! Har du en kam som du drar av pinnarna på, en för varje dag, likt studenten, till familjen kommer? Ja, du vad tiden susar iväg nu är det snart dags för Jonas att springa ut med den vita mössan.

Tur är det så det tar slut med alla fester för jag tycker inte att de hinner med något annat, men det är väl så det ska vara. Du får gärna skicka över lte av värmen du har till oss, för här är det ganska svala vindar. Ha det bra vi hörs. Kram Eva

2009-06-09 @ 18:41:39
Postat av: Jossan

hej nu är det frågestund på bloggen, kolla gärna in och ställ en fråga:)

2009-06-09 @ 18:49:07
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0