Midsommarfirande i Andersonville

Som sagt, en vecka tidigt och väldigt mycket annorlunda! Men det var trevligt, de hade en majstång och en flickkör som sjöng på svenska. De var förvisso inte så bra, men det var fint ändå ^^
Vi var inne i ett svenskt bageri och en svensk delikatess-butik, jag köpte ett paket Ballerina, ett paket Marie-kex och godis-hallon.
Mitt i gatan fanns det en massa olika stånd där man kunde köpa allt möjligt. Kändes lite som under t.ex. Helsingborgsfestivalen hemma..
Efter vår lilla tur till Andersonville åkte vi tillbaka till Bob & Sue för lite fika innan de körde mig hem.

Ikväll har jag packat allt, eller ja, nästan allt, vissa saker kan man ju inte packa förrän samma dag. Så jag är nog redo för några dar i NYC, och för att träffa La Familia :)

DE ÄR REDAN PÅ VÄG!!! Skulle tro att de är i Köpenhamn nu och väntar på planet som tar de till Frankfurt. Själv ska jag få mig en god natts sömn och sen börjar min resa kl.10 imorgon :D

krams.


Den lilla kören som sjöng på svenska.


Och Tove, jag hittade dina gummistövlar! Men de hade krympt en aning...



Kommentarer
Postat av: ´Frmor och Casper

Hej IDA! Här sitter CASPER och jag han har sovit hos oss inatt och läser om ditt midsommafirande i USA. Farfar har kört din famijl till stationen kl 05.00 i morse, skulle med tåget kl05.30 till kastrup.Många kramar från oss alla

2009-06-14 @ 09:26:19
Postat av: Tove

Vad gör mina förkrympta stövlar i USA...? I vilket sammanhang hittade du dem? Hälsa familjen från mig och det riktigt gott tillsammans!

Kramen.

2009-06-14 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0