Ommöblering

Sängen och sminkbordet har bytat plats! Ägnade lite ledig tid idag till att möblera om i rummet. Jag har ju inte varit helt nöjd sen en del av möblerna försvann. Men nu har jag i alla fall flyttat sängen, helt själv dessutom! (Och den var tung). *STOLT* Sminkbordet var inga problem.. Och visst blev det mysigare nu, har bara en del smågrejer kvar att fixa. Köpte ett doftljus för att få lite mysstämning och jag tror jag ska köpa lite fotoramar så att jag kan hänga upp lite kort på väggarna :)

Jag bråkade med Stora M, igen!! Men idag gick det trots allt bättre för när båda lugnat ner sig så frågade jag henne vad som var fel. Har misstänkt länge att det egentligen är något annat som ligger bakom hennes små raseriutbrott och visst hade jag rätt. Så vi pratade ett tag och sen bestämde vi oss för att baka chokladmuffins, en sån där kakmix men ändå ;) De blev riktigt goda!! Det var skönt att vi fick pratat, förhoppningsvis går det bättre i några dar i alla fall.

Anne kom hit ikväll, as usual ^^ Vi såg slutet på "Armageddon", (den gick på tv). Jag visste inte att Peter Stormare var med i den..Sen spelade vi Rummy, ett kortspel som Anne lärt mig.

Tack för era fina kommentarer!! :)
Krams
Ida

När jag kollade på Martas bilddagbok ikväll hade hon lagt
upp den här fina bilden tillsammans med en grattishälsning
till mig. Sånt blir man glad av!!


Kommentarer
Postat av: Berit Hjalmarsson

Vill bara skicka dej en kram och tror säkert att du reder ut "stormarna" i värdfamiljen, vet att du är en go tjej med stort tålamod som kan säga ifrån om det behövs. Jag såg att du fått en bild av det senaste tillskottet i familjen Hjalmarsson,så nu är det triss i pågar. Vi kan väl vara överens om att alla goda ting är tre oavsett om det är pojkar eller flickor.

Ha det gott Ida önskar Berit med familj.

2009-06-03 @ 19:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0