There aint no party, like the holy ghost party, if the holy ghost party say YEAH!!

Kirk Franklin var riktigt bra!! :) I loooove gospel! Det var väldigt härlig stämning, ser fram emot fler festivaler i Millenium Park i sommar.

Annars har det varit rätt lugnt idag, Lilla C sov ju över hos en kompis och kom inte hem förrän sent i eftermiddag så jag har inte ens träffat henne idag. Måste bara berätta att hon på nåt sätt lyckades smussla med sig en KATT hem till kompisen i går kväll. De kom nämligen hit för att hämta hennes saker och de "packade" visst med en av katterna i ryggsäcken. Snacka om att man får hålla ögonen på henne..!!
Men som sagt det var lugnt i morse, jag och Stora M gjorde pannkakor (söndag = pannkakor). Spelade kort och tog det lugnt.


Det var redan mycket folk när vi kom dit..

Innan Kirk Franklin kom så sjöng Fantasia, American Idol-vinnaren 2004.
Där var bra tryck på henne också!

Anne och jag ^^

Så kom till slut Kirk Franklin, men jag fick inga bra bilder så det här får bli den
första och sista. Men han var BRA!!

Ciao!
Ida

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Ida , fick du inte skyllen för det också att en katt "försvann" (du fick ju det när de hade sprutat ner en av katterna. Va härligt det såg ut i parken eller var det nu var.

hej från Camilla

2009-06-08 @ 19:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0