Tjing!

Jaha, så var det dax att sova igen. Tiden går så fort. Men jag är glad för det betyder att familjen snart kommer på besök!! Nästa söndag ses vi i NYC :D
Idag lekte både Stora M och Lilla C med kompisar, Lilla C hade dessutom fotbollsträning, så det var lite pusslande innan allt gick ihop. Men det betyder ju att jag fick en relativt lung dag i alla fall.

Tja, eftersom jag inte har nåt kul att berätta så lägger jag in en liten filmsnutt från Allsång på Skansen. Har nämligen kollat lite vilka artister och så som ska dit i sommar, och hört att Anders Lundin har släppt en ny skiva, intressant!

Allsång på Skansen 2008-"Tänk om man kunde" med Anders Lundin och Sussie Eriksson
Det här klippet är från den gången när jag och Alice var där :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0