En liiiten uppdatering

Förlåt för att jag varit så dålig på att skriva, men jag har haft fullt upp och varit ganska trött när jag kommit hem. De 2 veckorna som familjen var här bara sprang iväg, men så är det ju alltid. Det var jättekul att de kom hit och hälsade på! Och faktiskt känns det nästan lite bättre nu, för om de här (nästan) 5 månaderna gått så fort så kommer det rätt som det är ha gått ett år och jag är hemma igen.
När jag har lite mer tid tänker jag lägga in lite bilder och berätta lite kort om vad vi gjorde, (om inte annat för min egen del så att jag kan gå tillbaka i mina inlägg och se vad vi gjorde).

När jag lämnat av familjen på flygplatsen i fredag, åkte jag hem och bytte om för att sen ta bussen ner till stan. Just nu pågår nämligen "Taste of Chicago", en matfestival kan man väl säg. Man kan gå dit och köpa ett antal biljetter som man sen kan byta ut mot mat :)
Senare på kvällen kom Camilla hit, tjejen som jag träffade i New Jersey. Hon sov över hos mig från fredag till idag (söndag) och ska nu sova hos en annan tjej som heter Maria. Så det har hänt en hel del som ni kanske förstår.

Idag var jag och Camilla på stranden och solade och badade några timmar. Det är faktiskt första gången jag gör det i år! Riktigt skönt var det i alla fall. Fast jag lyckades så klart bränna mig lite grann, fast inte så farligt, hade väl missat med solkrämen.
Nu måste jag få lite skönhetssömn!

krams.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ser fram emot bilderna du ska lägga in. Jag förstår att det inte har blivit så mycket uppdateringar under tiden familjen har varit hos dej. Hörde att de hade kommit lyckligt hem. Jag har semester och ligger i bassängen eller på altanen mest och gottar mej. ha det bra. Varma kramar från Camilla med familj

2009-06-29 @ 15:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0