Chipotle!

Chipotle är nog en ny favorit. En kedja med tacos, burritos, fajitas osv. Smarrigt!! Jag och Julia åt kvällsmat där ikväll, mysigt! Hade väldans trevligt! För övrigt har vädret idag varit väldigt skumt, ganska varmt men grått och trist och små skurar lite now and then.
Spelade lite piano idag också, hade tänkt försöka öva minst 30 min. var dag, så jag kommer vara bättre än någonsin när jag kommer hem! ;D
Ciao!
Ida

Julia och Jag :)

Från förra gången på Chipotle, jag lärde mina tyska vänner lite svenska...

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad sugen jag blev på tacos nu när du nämner det. Fast min enda tacos som jag ätit utomlands var en ren besvikelse. Hoppas din mat smakade mer och bättre.



2009-03-25 @ 09:52:13
URL: http://fraids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0