En vanlig måndag...i Chicago!

Kollar just nu på "Harry Potter och de vises sten", herre jistanes vad längesen det var jag såg den! Är väldigt sugen på att läsa boken, för det är nog ännu längre sen jag gjorde det! Tror att Stora M har den och det kan ju vara spännande att läsa den på engelska.
För övrigt har den här dagen rullat på som vilken måndag som helst. träffade Ann när jag hämtade flickorna idag. Hon pratade om nån film hon ville se som förhoppningsvis kommit ut på dvd. Så kanske vi kan träffas en kväll i veckan, hade varit kul!
Efter att ha ätit vegetarisk Chilicon Carne, med sån hemska Kidney-bönor, så åt jag en av Madelaines underbart goda Cup Cakes till efterrätt!
Nu ska jag koncentrera mig på Potter, (de är så små och söta)!!
God Natt!
Ida

Den är lika läcker som den ser ut!!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Såna där cupcakes brukar jag baka. Man tager vad man haver hemma och stoppar i dom. Och frostingen som blir över, farligt till glass ;o)



Vi har lyckats installera skype och Simon har fått msn, kan du lägga ett privat mess i fejjan eller ngt så vi kan adda dig?



Ha det bäst, kram Susanne



PS: Det är så kul att följa dig här, till och Martin har varit inne nu och läst!

2009-03-03 @ 08:45:17
Postat av: Olivia

Ja den ser god ut, hehe.



Puss <3

2009-03-03 @ 09:56:30
URL: http://gnistuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0