Friday

Så var det fredag igen. Shopping imorgon och "Mary Poppins" på söndag med Bob & Sue. Känns som det kommer bli en bra helg!

Tjejerna var lediga från skolan idag, så vi har lekt hela dagen. Har upptäckt att jag numera tycker det är väldigt tråkigt att leka, men så är jag ju snart 20 så det är kanske inte så konstigt. :P Men egentligen "slutade" man ju leka för att det ansågs barnsligt (när man var runt 12), fast att man fortfarande tyckte att det var kul. Så man har inte upptäckt att man faktiskt tycker det är tråkigt..förräns nu då. Men det är klart, det beror ju på vad för sorts lekar ;D

Träffade Ann och Julia ikväll, vi snackade en massa. Visade varandra var vi bodde på Google Earth. Bilden från "hemma" var jättebra, saknar! Men det var kul att visa dem :)
När jag kom hem igen pratade jag med Andrea på Skype. Såå kul att höra hennes röst och se henne live :) Några goa skratt blev det allt också!! Efter ett tag loggade även Sophie in och vi kunde prata alla tre :) Trevligt!!
Puss och Go' Natt
Ida



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka söta tjejer!

2009-03-21 @ 09:08:08
Postat av: iskra

va fina ni e!

2009-03-21 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0