Hemlängtan..

Det gick bra att lämna flickorna på skolan idag, trots att det innebar tidig morgon för mig. Men det betyder också att jag fick gjort lite mer än vanligt..eller rättare sagt hade lite mer tid över ;)

Har varit lite seg idag, haft lite hemlängtan. Finns så mycket man saknar, t.ex. ferrari-bilar!! På tiden att jag tar mig ut till Ikea och ser efter om inte de har det, eller nåt annat svenskt gott godis.

Julia kom hit ikväll, hon hade med sig lite choklad för att göra mig på lite bättre humör ^^ Trevligt hade vi!
Nu (även om klockan är lite för mycket), ska jag sätta på en film sen väntar skönhetssömnen.
Nighty!
Ida

Pratade med den här goa tjejen på msn också idag. Kul att höra från er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0