Kvällspromenad

Idag träffade jag Ann när jag var ute med hundarna och vi bestämde att vi skulle höras av ikväll. Så runt 20 ikväll ringde Ann för då hade hon slutat jobba. Så vi gick till Starbucks och satt där o snacka ett tag, sen gick vi längs sjön, när vi väl kom hem till mig så stod vi utanför grinden och snackade säkert närme en timme!! Det var riktigt skönt att komma ifrån huset ett tag och kunna prata om allt möjligt. Det är konstigt att med vissa personer flyter det bara på och man kan prata om allt och hur länge som helst. Synd att det inte är så med mina värdföräldrar, fast sen har jag ju mycket mer gemensamt med Ann än vad jag har med de...
Det var riktigt varmt idag säkert runt 7 grader och jag har hört att det ska bli runt 15 grader imorgon, man kan ju hoppas!!!
Ida

Tur det finns en soffa här också, det börjar se ut som hemma :P


Försökte ta en bild på City men det gick inte så bra i mörket. Det var fint
i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju så det är. Med vissa klickar man, andra tar det ju tid att lära känna (typ som du och jag, och se hur bra det blev), och andra passar man helt enkelt inte med. Hoppas du har det bra iaf, även om du inte pratar konstant med dina värdföräldar. Som din soffa ser ut, ser mitt golv ut. Jag skriver långt, men jag kommer på saker efter hand...

2009-03-05 @ 08:12:05
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Tove

Du kan trösta dig med att även en 51-åring kan ha det så på sitt rum! Men det räcker inte med en soffa då! Att man aldrig kan lära sig!?!? Och det är kanske en tröst för dig nu, men tänk på att det kanske aldrig blir bättre heller.... Vojne, vojne! ;-)

Och så säger man att min generation ska lära din??? Ja, lär inte av mig i alla fall! Nu ska jag städa! Hihi! Lite i alla fall...

Kram, Tovan

2009-03-05 @ 16:47:52
Postat av: mamma

Hej vännen,

Här är det oxå ca 7-8 grader, så för tillfället är det lite vår i luften. Alina och Axel Akerö ska spela för Robert Wells (+ en annan av Olgas piano-elever). Hen är ute på en miniturné och kommer till Ä-holm. Om jag förstått det rätt ska han under turnén ta ut en ung pianist som ska få spela med i Rhapsody i Dalhalla i sommar. Ha det bra, kram mamma

2009-03-05 @ 17:57:08
Postat av: Linnea

Hej Ida :D

Din soffa ser iaf lite bättre ut än hela mitt förråd trösta dej med det :P Har snart kollat klart på hela Alias, e på sista säsongen. Saknar dej, skulle behöva din hjälp i helgen hade nämligen tänkt plugga matte :( men du vet ju hur jag e skjuter gärna upp det. Vi höres Pussar <3<3

2009-03-05 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0