Lördag

Idag har jag inte så mycket att berätta. Jag fick jobba idag, trodde först att det bara skulle bli på förmiddagen men de kom inte hem förrän vid 17 och då kände jag inte för att dra in till stan själv. Förhoppningsvis nästa helg, eller kanske en kväll i veckan, är väldigt sugen på att se Chicago, musikalen.
Bråkade lite med Stora M idag, hon är så van att alltid få som hon vill och har sin far runt sitt lilla lillfinger! Lite som Verunica Salt (eller vad hon heter) i Kalle och Chokladfabriken. Det är ju inte så lätt att ändra på heller när hon är så stor, lilla C gör oftast det jag ber henne men hon börjar ta efter storasyster.
Imorgon bitti ska jag prata med Familjen och mormor&morfar på skype, ska bli kul :) Sen klockan 13 kommer Bob&Sue och hämtar mig, ska bli skönt att få träffa några andra och komma ifrån huset ett tag.
Tack för fina kommentarer!
Hang On!!
Ida

Lite bilder från mitt kvarter.

Kommentarer
Postat av: Fraids

Åh, vilka mysiga hus. De såg stora ut, men ändå mysiga. Jag hade inte klarat av barn som fröken Salt, så det är ju tur att inte jag är där och jobbar.

2009-03-01 @ 09:25:49
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Camilla

Va´ fint det ser ut. Här händer inte så mycket utöver det vanliga. Vi är ute och går med Loppan om dagarna och hon är mest svart när vi kommer hem. Mikael är hos Daniel och jobbar och hos Martin eller Karl på kvällarna. Idag har "Räkan" varit hos Mattias de har testat vårat "gym" hang on på dej sälv varma hälsningar från fam Brunosson

2009-03-01 @ 18:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0