Movie Night

Regn, regn, i princip hela dan! Jag och flickorna hade tänkt gå till Dunkin Donuts och druckit varm choklad..men vi ångrade oss. Jag och Stora M bakade brownies istället, de blev inte jättelyckade, jag är ju inte precis världbäst på att baka ^^ Men de gick att äta och det är väl huvudsaken?
Ikväll var jag hos Ann och tittade på "Transporters 3" med Jason Statham. Riktigt bra film, snygg action! Rekomenderar den verkligen! Vet dock inte om den kommit ut i Sverige än... Efter den skulle/borde jag egentligen gått hem, men vi satte igång "The Italian Job" för den filmen är ju så bra! Ni vet, den när de stjäl guld i venedig. Har ni inte sett den, se den!!
Klockan var väl runt halv 1 när den var slut och dax för mig att gå hem. Det stormade ute, inte kul, men hem kom jag och nu ska det bli väldigt skönt att krypa till kojs!
Kram Ida


Kommentarer
Postat av: Olivia

Va du inte världsbäst? Haha ;)Åh den vill jag se Transporters 3. Men finns det en ett och två oxå?



Puss <3

2009-03-11 @ 08:05:35
URL: http://gnistuss.blogg.se/
Postat av: Fraids

Ida, det är Transporter 3, inte Transporters 3 :P Åh, den har inte kommit till Sverige än, men den skall ses så fort den kommer. Har sett de andra 2, och ja, jag erkänner, jag är kär i Jason. Vad bra att den vart bra, då har man något att se fram emot ännu mer :D

2009-03-11 @ 08:50:40
URL: http://fraids.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du skulle nog hinna med "Tusen filmer du bör se..." under ditt år i USA! Det är väldigt mycket filmtittande jämt.

Kram mamma

2009-03-11 @ 19:19:10
Postat av: Camilla

Hur mycket filmer ser du igentligen?

Kram från Camilla

2009-03-11 @ 22:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0