Namnsdag!

Det har nämligen varit Viktoria hela dagen, så jag hoppas ni har flaggat där hemma! För mig då så klart, inte för kronprinsessan.. ;P

Ikväll var jag på Starbucks igen, den här gången med Ann. Vi kom dit först runt halv tio och de stängde tio. På väg hem bestämde vi oss för att ta en liten extra promenad och sen slutade det som vanligt utanför min grind, pratandes om allt som finns mellan himmel och jord!! Efter ett bra tag, när båda två huttrar fram vad vi ska säg, så brukar vi inse att "nu är det nog dax att var och en går hem till sig) .

När jag kom hem skypade jag med Sophie, trevligt!!

Nu orkar jag knappt hålla ögonen öppna..
Go'Natt
Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0